FAQ

 

Rezervari

1. Cu cat timp inainte trebuie facuta rezervarea?
Va sugeram ca rezervarea sa o faceti cu cel putin 24 de ore in avans pentru a va asigura de disponibilitatea unei masini. Cu toate acestea, uneori suntem in masura sa va punem la dispozitie o masina si fara programare prealabila. Va invitam sa ne contactati telefonic pentru rezervare in aceeasi zi.

2. Voi primi un apel atunci cand soseste masina?
Da. Soferul dumneavoastra va va contacta atunci cand ajunge la locatie pentru a va anunta pozitia sa exacta.

3. Poate soferul intra in cladire pentru a-mi ridica bagajele si a le duce la masina?
Da, ca un gest de curtoazie pentru clienti, una dintre responsabilitatile soferilor nostri este de a va ajuta cu bagajele. Vor ridica bagajele din cladire si le vor duce la masina.

4. Ce notificare este necesara pentru anularea unei rezervari?
Oca Tours solicita ca anularile sa fie facute cu cel putin 2 ore inainte de preluare pentru Bucuresti si cu cel putin 12 ore in avans pentru preluarile din afara Bucurestiului.

5. Pot face o schimbare de ultim moment in rezervare?
Da, in cele mai multe cazuri, ne putem adapta modificarilor de ultim moment.
In cazul in care doriti o schimbare de ultim moment, va sugeram sa ne contactati telefonic (+40 723 217 073) sau sa ne trimiteti un e-mail.

6. Daca am rezervat o masina pentru preluare de la unul dintre aeroporturile din Bucuresti, ce trebuie sa fac dupa ce am aterizat?
Soferul Oca Tours va va astepta in zona dedicata aflata in partea dreapta fata de Biroul de Informatii. El va avea un semn cu logo-ul companiei sau cu numele dvs..

7. Pentru preluare de la aeroport, trebuie sa rezerv o masina in avans sau pot suna de indata ce am aterizat? Cat timp va dura pana sa ajungeti la aeroport?
Daca doriti sa va asigurati de disponibilitatea unei masini, va sugeram sa rezervati cu cel putin 24 de ore in avans. Cu toate acestea, uneori suntem in masura sa sa va punem la dispozitie o masina si fara programare prealabila. Ne puteti contacta telefonic (+40 723 217 073) pentru a verifica disponibilitatea unei masini in aceeasi zi, dar trebuie sa stiti ca ne poate lua mai mult de o ora pentru a ajunge la aeroport.

 

Reguli de calatorie

1. Trebuie sa port centura de siguranta in masina?
Absolut. Soferii Oca Tours sunt instruiti sa porneasca masinile numai dupa ce se asigura ca pasagerii sunt asezati confortabil si au centuri de siguranta fixate.

2. Trebuie ca copilul meu sa stea intr-un scaun pentru copii?
Da.

3. Oca Tours pune la dispozitie scaune speciale pentru copii?
Da.

 

Nevoi speciale

1. Oca Tours are vehicule speciale pentru accesul persoanelor cu dizabilitati?
In prezent, Oca Tours nu are vehicule pentru accesul persoanelor cu dizabilitati, dar intentioneaza introducerea acestora in viitor.

2. Transportati caini utilitari?
Da. Va rugam ca in momentul rezervarii, sa va asigurati ca ati mentionat ca veti calatori cu un caine utilitar.

3. Pot sa vin cu animalul meu de companie intr-un vehicul Oca Tours?
Da. Oca Tours accepta in masinile sale caini, pisici si alte animale mici de companie. Cu exceptia cainilor utilitari, orice animal de peste 10 kg (22 lbs) va calatori intr-o cusca speciala. Toate animalele trebuie sa fie in lesa.
Va rugam ca in momentul rezervarii, sa mentionati ca veti calatori cu un animal de companie. In cazul in care nu ne notificati in prealabil, soferul isi rezerva dreptul de a refuza transportarea animalului.

4. Ce varsta trebuie sa aiba copilul meu pentru a calatori singur?
Copiii trebuie sa fie in varsta de cel putin 7 ani pentru a calatori singuri.

 

Reguli referitoare la plati

1. Pot primi chitanta atunci cand platesc in numerar?
Binenteles. In cazul platii in numerar, soferul, la sfarsitul calatoriei, va emite chitanta.

2. Cine este responsabil pentru plata oricaror taxe aparute in timpul calatoriei?
Toate taxele sunt incluse in pretul cotat.

3. Pot plati cu cec?
Nu, nu acceptam cecuri.

4. Oca Tours taxeaza timpul de asteptare? Daca da, cum se calculeaza?
Da. Timpul de asteptare poate fi taxat in cazul in care un pasager ajunge foarte tarziu la preluare. Calculul timpului de asteptare se bazeaza pe rata orara pentru un anumit vehicul.
Timpul petrecut in opriri suplimentare va fi de asemenea taxat ca timpul de asteptare. Aceasta taxare va fi aplicata doar dupa expirarea timpului de asteptare gratuit, in cazul calatoriilor city-to-city sau dus-intors.

5. Cat de mari sunt taxele?
Taxele de trecere depind de traseul urmat pentru a ajunge la destinatie. O valoare medie in Romania este de 3 Euro / 13 lei.

6. Cum poate fi platita in avans o rezervare?
Puteti plati in avans o rezervare fie prin transfer bancar sau in numerar, la sediul nostru.
In cazul in care doriti sa platiti prin transfer bancar, va rugam sa ne contactati telefonic sau prin e-mail si va vom pune la dispozitie toate datele necesare.

 

Utilizarea cardului bancar la plata

1. Pot folosi cardul pentru a plati calatoria?
In prezent, vehiculele Oca Tours nu sunt dotate cu POS. Intentionam introducerea acestora in viitorul apropiat.

 

Obiecte pierdute

1. In cazul in care am uitat un obiect personal intr-o masina Oca Tours, cum pot sa-l recuperez?
In cazul in care ati uitat un obiect personal in unul dintre vehiculele Oca Tours va vom contacta sa va informam. Daca doriti ca un curier sa ridice obiectul uitat de la biroul nostru si sa vi-l livreze, va rugam sa ne anuntati telefonic sau prin e-mail ca trimiteti un curier pentru a prelua obiectul.

 

Conturi corporate

1. Cum pot aplica pentru un cont corporate?
Va invitam cu placere sa ne faceti o vizita pentru a discuta despre deschiderea unui cont corporate pentru compania dumneavoastra. Va rugam sa ne contactati telefonic si vom stabili o intalnire pentru a discuta toate detaliile.

 

FLOTA NOASTRA

 
Luxury Limousines
Premium Limousines
Standard Limousines
Minivan
4x4
Bus
 

 

 

 Flota include autoturisme si microbuze produse intre 2011 - 2016 echipate cu:
 
• aer conditionat
• instalatii auxiliare de incalzire
• sistem audio
• spatiu generos pentru bagaje
• scaune cu spatare si manere reglabile
IQNET
ISO 9001
OHSAS 18001